Shahrul's FotoPage
from a ciput camera point of view..no arts included
By: Shahmima Zahiraul

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]
Friday, 21-Sep-2007 07:16 Email | Share | | Bookmark
Sri Astana

ni la no umah nye...
dapur.. kecik je.. tapi oklah...
yard, tepi bilik air..
View all 11 photos...
semalam... 20/9/2007..
aku akan ingat tarikh tu...
kitorang gi ambik kunci umah...
seronok sebenarnya...
tapi...
orang rumah menangis masa ambik kunci umah tu..
sampai la ke umah dia nangis..
sebab.. mak yg excited, tetiba mak tak leh ikut..
warded.. minor strok...
puas lak aku pujuk...

A-10-04 Blok Anggerik,
Sri Astana Apartment,
Jaln Sg Tua,
68100 Bt Caves,
Selangor


Monday, 27-Aug-2007 04:36 Email | Share | | Bookmark
cuti sekolah

bole jadi model tak??
anak2ku... buah hati...
danial dan balqis, muzium lebah..
View all 28 photos...
cuti sekolah tu..
ambik cuti gi melaka...
anak buah orang rumah, dah pujuk dia awal2 lagi suruh lepak sana dua tiga hari..
sian, dah la sensorang je...
so kitorang pun bercuti ke sana la..


Monday, 23-Jul-2007 00:59 Email | Share | | Bookmark
Kindergarten Sport Day

ni la nama dia...
dah ready to go...
tu dia, hero dah mula...
View all 12 photos...
Hari Sabtu tu sport day kindergarten..
Zahir masuk sukan...
dan seperti biasa mesti ade hadiah, tapi tahun merosot sikit..
no 3 je.. jadi la, kata mama nye...


Friday, 6-Jul-2007 02:10 Email | Share | | Bookmark
eye on malaysia

mama ngan anak2...
dah dekat ni...
ni la angkatan kami..
View all 8 photos...
akhirnya kitorang gi gaks naik eye on malaysia..
memula tu rasa gayat gaks..
tapi bile dah round ke 2 rasa tak nak turun la plak...
aku tak puas hati sangat, nak naik siang hari lak...


Monday, 2-Jul-2007 00:24 Email | Share | | Bookmark
Repor Day IIUM Educare

Zahir ngan Ika, aweks la tu...
dalam kelas syafi..
syafi dengan permainan dlm kelas
View all 4 photos...
Report day educare..
dari nursery ke kindergarten
macam2 program..


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net